Het enige echte eerlijke kinderopvoedboek

Prijs € 19,99

Phaedra Werkhoven, Jan Dijkgraaf

Hardback | April 2013 |

Het opvoeden vna kinderen is het makkelijkste als je er klaar mee bent en je de 'kennis van achteraf' bezit. Of als het de kinderen van anderen zijn, want dan kun je zonder pijn aan je hart verstandig zijn. Maar als je er middenin zit en als je er emotioneel ten diepste bij betrokken bent, dan is opvoeden van kinderen een tough job. Phaedra Werkhoven en Jan Dijkgraaf hebben samen (maar niet met elkaar) zes kinderen afgeleverd op de basisschool. En ze kwamen al snel tot de conclusie dat je vooral niet moest proberen van je kinderen je beste vrienden en vriendinnetjes te maken. Opvoeden kreng! Je bent de ouder! In Het enige echte eerlijke kinderopvoedboek schrijven ze op luchtige wijze over de dagelijkse praktijk van het opvoeden van kinderen in de basisschoolleeftijd. Geen geneuzel. Geen politiek correct gewauwel. Gewoon zoals het is. Het boek is een troost voor ouders die met hun handen in het haar zitten. Ten eerste omdat ze merken dat ze niet alleen staan. Ten tweede omdat het allemaal maar tijdelijk is. Dan kun je kiezen. Ga je er als een gestresste kip van trillen en beven en janken? Of zie je er de lol wel van in? Lezers van dit boek kiezen optie 2.

Phaedra Werkhoven, Jan Dijkgraaf
BBNC Uitgevers
9789045314457
April 2013
256

Het opvoeden vna kinderen is het makkelijkste als je er klaar mee bent en je de 'kennis van achteraf' bezit. Of als het de kinderen van anderen zijn, want dan kun je zonder pijn aan je hart verstandig zijn. Maar als je er middenin zit en als je er emotioneel ten diepste bij betrokken bent, dan is opvoeden van kinderen een tough job.

Phaedra Werkhoven en Jan Dijkgraaf hebben samen (maar niet met elkaar) zes kinderen afgeleverd op de basisschool. En ze kwamen al snel tot de conclusie dat je vooral niet moest proberen van je kinderen je beste vrienden en vriendinnetjes te maken. Opvoeden kreng! Je bent de ouder!

In Het enige echte eerlijke kinderopvoedboek schrijven ze op luchtige wijze over de dagelijkse praktijk van het opvoeden van kinderen in de basisschoolleeftijd. Geen geneuzel. Geen politiek correct gewauwel. Gewoon zoals het is. Het boek is een troost voor ouders die met hun handen in het haar zitten. Ten eerste omdat ze merken dat ze niet alleen staan. Ten tweede omdat het allemaal maar tijdelijk is. Dan kun je kiezen. Ga je er als een gestresste kip van trillen en beven en janken? Of zie je er de lol wel van in? Lezers van dit boek kiezen optie 2.

Phaedra Werkhoven, Jan Dijkgraaf
BBNC Uitgevers
9789045314457