Prijs | € 17,50 |
Levertijd: 1-2 werkdagen
Hardback | November 2017 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Voor je kunt beginnen met coderen of programmeren, moet je weten wat de bouwstenen van een computerprogramma zijn.
De leuke spelletjes in dit interactieve flapjesboek maken stap voor stap duidelijk hoe een computerprogramma eigenlijk werkt.
In dit boek worden basisbegrippen uit de informatica verwoord in een toegankelijke taal en geïllustreerd met toepassingen op maat van het kind. Zo leert je kind kritisch kijken, logisch redeneren, patronen ontdekken, plannen, problemen ontleden én oplossen.
Specificaties
- Auteur
- Kiki Prottsman
- Uitgever
- SU Books
- ISBN
- 9789002265020
- Bindwijze
- Hardback
- Publicatiedatum
- November 2017
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 24
Beschrijving
Voor je kunt beginnen met coderen of programmeren, moet je weten wat de bouwstenen van een computerprogramma zijn. De leuke spelletjes in dit interactieve flapjesboek maken stap voor stap duidelijk hoe een computerprogramma eigenlijk werkt. In dit boek worden basisbegrippen uit de informatica verwoord in een toegankelijke taal en geïllustreerd met toepassingen op maat van het kind. Zo leert je kind kritisch kijken, logisch redeneren, patronen ontdekken, plannen, problemen ontleden én oplossen.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Kiki Prottsman
- Uitgever
- SU Books
- ISBN
- 9789002265020
- Bindwijze
- Hardback
- Publicatiedatum
- November 2017
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 24