Op zee

Prijs € 10,00

Toine Heijmans

Paperback | November 2013 |

Gebaseerd op 4 beoordelingen

´Mijn lijf is van rubber, nu. Mijn hoofd is van ijs. Alles wat ik zeg of denk, is waardeloos. Ik heb mijn dochter mee naar zee genomen, en daar ben ik haar verloren.´ Op Zee is een spannende, wonderschone roman over ouders en kinderen en de angst om alles te verliezen. Een vader neemt zijn zevenjarige dochter mee op een zeiltocht, in twee dagen van Noord- Denemarken naar Nederland. Afgezonderd van de rest van de wereld horen ze meer dan ooit bij elkaar. Totdat de dochter verdwijnt en de vader alleen achterblijft op zijn boot. Waar is zijn dochter gebleven? Waarom heeft hij eigenlijk een kind meegenomen aan boord? En wat moet hij zijn vrouw vertellen als hij zonder haar thuis komt? Op Zee is de romandebuut van Toine Heijmans en won de prestigieuze literaire prijs Prix Médicis étranger 2013.

Toine Heijmans
Atlas Contact
9789025443290
November 2013
192

´Mijn lijf is van rubber, nu. Mijn hoofd is van ijs. Alles wat ik zeg of denk, is waardeloos. Ik heb mijn dochter mee naar zee genomen, en daar ben ik haar verloren.´

Op Zee is een spannende, wonderschone roman over ouders en kinderen en de angst om alles te verliezen. Een vader neemt zijn zevenjarige dochter mee op een zeiltocht, in twee dagen van Noord- Denemarken naar Nederland. Afgezonderd van de rest van de wereld horen ze meer dan ooit bij elkaar. Totdat de dochter verdwijnt en de vader alleen achterblijft op zijn boot. Waar is zijn dochter gebleven? Waarom heeft hij eigenlijk een kind meegenomen aan boord? En wat moet hij zijn vrouw vertellen als hij zonder haar thuis komt?

Op Zee is de romandebuut van Toine Heijmans en won de prestigieuze literaire prijs Prix Médicis étranger 2013.

Toine Heijmans
Atlas Contact