Brokstukken van een verleden - grote letter uitgave

Prijs € 26,50

Johanne A. van Archem

Hardback | April 2018 |

Gebaseerd op 6 beoordelingen

Boeiend tot het eind!Als Sanne van Velde op bezoek gaat bij haar oma, hoort ze van het hoofd van dienst over een ruzie tussen haar oma en een nieuwe buurman in het zorgcentrum.Het blijkt een vroegere bekende te zijn, maar als Sanne ernaar vraagt, wil ze er niets over zeggen. Het gebeuren blijft Sanne bezighouden en samen met de zoon van de buurman begint ze aan een onderzoek, dat hen zelfs naar Israël voert. Liggen in dat verscheurde land misschien de antwoorden en wat is er waar van een verhaal uit 1944 over een treinwagon vol jonge kinderen? En wat was de rol van Sannes grootmoeder, die dat verhaal bij hoog en laag ontkent?Johanne A. van Archem schreef een prachtige, spannende familieroman vol historische details, waarbij de kleindochter het geheim van haar oma wil ontrafelen.

Johanne A. van Archem
Grote Letter Bibliotheek
9789036433365
April 2018
356

Boeiend tot het eind!

Als Sanne van Velde op bezoek gaat bij haar oma, hoort ze van het hoofd van dienst over een ruzie tussen haar oma en een nieuwe buurman in het zorgcentrum.
Het blijkt een vroegere bekende te zijn, maar als Sanne ernaar vraagt, wil ze er niets over zeggen. Het gebeuren blijft Sanne bezighouden en samen met de zoon van de buurman begint ze aan een onderzoek, dat hen zelfs naar Israël voert. Liggen in dat verscheurde land misschien de antwoorden en wat is er waar van een verhaal uit 1944 over een treinwagon vol jonge kinderen? En wat was de rol van Sannes grootmoeder, die dat verhaal bij hoog en laag ontkent?

Johanne A. van Archem schreef een prachtige, spannende familieroman vol historische details, waarbij de kleindochter het geheim van haar oma wil ontrafelen.

Johanne A. van Archem
Grote Letter Bibliotheek