Zondagochtend breekt aan (e-Book)

Prijs € 9,99

Nicci French

EPUB met digitaal watermerk | April 2017 |

Zondagochtend breekt aan is het spannende zevende deel van de achtdelige Frieda Klein-serie, geschreven door Nicci French. Het begint met een lijk onder de vloer. Frieda deed deze gruwelijke vondst in haar eigen huis – een vondst die haar tot in de kern raakt. Nu is er wél spijkerhard bewijs dat Dean Reeve nog leeft – iets wat Frieda al jarenlang beweert – en nog altijd geobsedeerd is door Frieda. Zal commissaris Crawford eindelijk naar haar luisteren en het onderzoek heropenen? De pers is inmiddels op het verhaal gedoken, waardoor Frieda wordt gedwongen te doen waar ze een enorme hekel aan heeft: in de openbaarheid treden… Dat heeft verregaande consequenties voor Frieda en haar omgeving. De pers over de Frida Klein-serie: - ‘Dat is hét talent van dit schrijversechtpaar: ze zijn meesters in het oproepen van beklemming en doem.’ – Trouw - ‘We kijken reikhalzend uit naar Zondag.’ – Zin - ‘Nog altijd kan niemand die zich thrillerauteur noemt tippen aan schrijversechtpaar Nicci French. Absolute top.’ – AD Magazine ***** - ‘Nicci French blijft boeien.’ – de Volkskrant **** - ‘Op naar zondag.’ – VN’s Detective & Thrillergids ****

Nicci French
Ambo|Anthos
9789026338212