Zeemeermin

Prijs € 13,99

Camilla Läckberg

Dwarsligger | Januari 2016 |

In Fjällbacka is een man spoorloos verdwenen. Aanvankelijk levert het politieonderzoek van Patrik Hedström en zijn collega’s niets op, maar vier maanden later wordt hij alsnog gevonden: vastgevroren in het ijs. Hij is vermoord. In dezelfde periode ontvangt een kennis van het slachtoffer, schrijver Christian Thydell, anonieme dreigbrieven. Erica Falck, die bevriend is met de jonge schrijver, maakt zich grote zorgen. Ze laat een van de brieven aan Patrik zien, die beseft dat Christian in groot gevaar is. Dan wordt in het dorp nog een vermoorde man gevonden. In enkele jaren tijd is Camilla Läckberg ook in ons land uitgegroeid tot een van de bestverkopende thrillerauteurs. Haar misdaadromans krijgen uitstekende kritieken en hebben hun weg gevonden naar een groot, internationaal lezerspubliek. Läckbergs boeken zijn in meer dan 55 landen verschenen, van Brazilië tot Thailand en van de Verenigde Staten tot China. ‘Heden en verleden zijn in de boeken van Camilla Läckberg onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ook in deze boeiende vertelling toont Läckberg dit weer aan. Zeemeermin is spannend, mooi geschreven met goed uitgewerkte personages.’ – 4 sterren in De Telegraaf ‘En weer maakt Läckberg haar bijnaam “koningin van de femi-crime” waar. Ook Zeemeermin is een smakelijke mix van bloedstollende spanning en herkenbaar familie-lief-en-leed.’ – Noordhollands Dagblad ‘Crimineel goed.’ – Opzij

Camilla Läckberg
Dwarsligger
9789049804824