Wij zijn nooit voorbij

€ 29,95
Prijs € 19,95

Stichting Nooit Voorbij

Hardback | November 2021 |

Zij zijn nooit voorbij! Elk jaar sterven in ons land ruim duizend kinderen in de leeftijd van 0 tot 20 jaar. Je kind verliezen is de ergste nachtmerrie die je als ouder kunt meemaken. In dit boek staan zeven verhalen van ouders voor wie deze nachtmerrie werkelijkheid werd. De moedige Claudia & Daniel, Sabine, Danique, Marieke, Mariska, Femke, en Martine nemen je mee in de emotionele achtbaan waarin ze plotseling terechtkwamen, en vertellen hoe het verlies van hun kinderen hun leven voor altijd heeft veranderd. Schrijven over Ize, Kester, Livvia, Kyan, Giulia, Dide en Daaf confronteerde de ouders met ondraaglijke pijn. Maar het heeft ze ook kracht gegeven. Ze hoeven hun kind niet los te laten. De levens van hun lieve, stoere, wijze en knappe kinderen zijn vanaf nu vereeuwigd in dit boek. Laat hun ontroerende verhalen ook een plekje in jouw hart veroveren. Dit boek, zo vol liefde geschreven, geeft de kinderen een stem, een gezicht, een geschiedenis en hopelijk ook een toekomst. Want hun verhalen kunnen ook andere ouders helpen die door dezelfde nachtmerrie heen gaan.

Stichting Nooit Voorbij
uitgeverij Nooit Voorbij
9789083192703