Verhoog je trillingsfrequentie

Ontwikkel je persoonlijke kracht en intuïtie

Prijs € 25,99

Penney Peirce

Hardback | Mei 2018 |

Iedereen heeft een persoonlijke trillingsfrequentie die onthult wie je bent. De energiewereld van onze geest, gedachten en emoties wordt vaak over het hoofd gezien, terwijl werkelijk alles in het leven doordrongen is van vibrerende energie. In dit opmerkelijke boek laat Penney Peirce niet alleen zien hoe je je persoonlijke trillingsfrequentie kunt vaststellen, maar ook hoe je die kunt verhogen. Door het vinden van je 'kernfrequentie' - de hoogst haalbare, meest natuurlijke persoonlijke vibratie - ben je in staat een helder bewustzijn te bewaren, weerstanden te verminderen en nieuwe talenten te ontplooien. Een verhoogde trillingsfrequentie brengt je in een nieuwe realiteit: je verbetert je relaties, vindt creatieve oplossingen voor bestaande problemen en bereikt een geheel vervuld leven.

Penney Peirce
Altamira
9789401303880
Mei 2018
344

Iedereen heeft een persoonlijke trillingsfrequentie die onthult wie je bent. De energiewereld van onze geest, gedachten en emoties wordt vaak over het hoofd gezien, terwijl werkelijk alles in het leven doordrongen is van vibrerende energie.
In dit opmerkelijke boek laat Penney Peirce niet alleen zien hoe je je persoonlijke trillingsfrequentie kunt vaststellen, maar ook hoe je die kunt verhogen. Door het vinden van je 'kernfrequentie' - de hoogst haalbare, meest natuurlijke persoonlijke vibratie - ben je in staat een helder bewustzijn te bewaren, weerstanden te verminderen en nieuwe talenten te ontplooien. Een verhoogde trillingsfrequentie brengt je in een nieuwe realiteit: je verbetert je relaties, vindt creatieve oplossingen voor bestaande problemen en bereikt een geheel vervuld leven.

10-nov-2013

Sandra Kalksma

Een boek dat je leven veranderd

Als je niet wilt dat je leven veranderd, raad ik je af om dit boek te kopen. Penney weet de bekende spirituele inzichten zo te brengen dat je ze daadwerkelijk kunt gaan toepassen in je leven. Dat begint met het achter je laten van je ongezonde gevoelsgewoonten. Een mooie term voor alle overlevingsmechanismen die je in het dagelijks leven gebruikt zoals anderen de schuld geven of jezelf verdoven met tv kijken of internetten. Dan legt ze uit hoe je met het leven mee kunt stromen door de aanwezige golven te benutten. Daardoor kun je stoppen met je te verzetten tegen dingen die eindigen (een baan, een relatie, een vriendschap) en in plaats daarvan je overgeven aan de nieuwe mogelijkheden die ontstaan. Een prachtig boek dat mij veel heeft gebracht. Ik heb het meerdere keren gelezen. En dat terwijl ik in het eerste hoofdstuk bijna was afgehaakt, daar herkende ik niet zoveel in. Naast uitleg staat het boek ook vol met oefeningen waarmee je dingen helder krijgt voor jezelf. Doen die oefeningen!

Penney Peirce
Altamira
9789401303880