Tom Groot - Doe het lekker zelf!

Prijs € 9,99

Liz Pichon

Paperback | Juni 2015 |

Fans van 'Het leven van een loser' zullen de hilarische avonturen van Tom Groot zeker waarderen. 'Doe het lekker zelf!' is het geweldig leuke doeboek. Of beter: doedelboek!Doedelen met Tom GrootHet geweldige doeboek Tom Groot - Doe het lekker zelf! is een absolute must have voor alle fans, en dat zijn er nogal wat! Boordevol kleur- en doedelplaten, leuke spelletjes, geniale puzzels en goeie grappen om met chagrijnige oudere zussen uit te halen. De waanzinnige wereld van Tom Groot'Tom Groot' is een waanzinnig populaire serie kinderboeken in de stijl van 'Het leven van een loser': een dagboek met de grappigste avonturen, geïllustreerd met lollige tekeningetjes. Tom is een dagdromer, een groot striptekenaar en een meester in het verzinnen van smoesjes. Zijn grote zus Delia drijft hij tot waanzin, maar zijn lezers zijn vanaf de allereerste bladzijde gek op hem.

Liz Pichon
Gottmer
9789025760663
Juni 2015
64

Fans van 'Het leven van een loser' zullen de hilarische avonturen van Tom Groot zeker waarderen. 'Doe het lekker zelf!' is het geweldig leuke doeboek. Of beter: doedelboek!

Doedelen met Tom Groot
Het geweldige doeboek Tom Groot - Doe het lekker zelf! is een absolute must have voor alle fans, en dat zijn er nogal wat! Boordevol kleur- en doedelplaten, leuke spelletjes, geniale puzzels en goeie grappen om met chagrijnige oudere zussen uit te halen.

De waanzinnige wereld van Tom Groot
'Tom Groot' is een waanzinnig populaire serie kinderboeken in de stijl van 'Het leven van een loser': een dagboek met de grappigste avonturen, geïllustreerd met lollige tekeningetjes. Tom is een dagdromer, een groot striptekenaar en een meester in het verzinnen van smoesjes. Zijn grote zus Delia drijft hij tot waanzin, maar zijn lezers zijn vanaf de allereerste bladzijde gek op hem.

Liz Pichon
Gottmer
9789025760663