Stephanie, de voyeur zonder remmingen - erotisch verhaal (e-Book)

Prijs € 0,99

Fabien Dumaître

EPUB met digitaal watermerk | September 2021 |

Gebaseerd op 33 beoordelingen
Let op: Dit e-Book is niet leesbaar op e-readers met een zwart-wit scherm.

‘Achter de spiegel barstte Stephanie bijna van opwinding. Ze voelde het bloed naar haar hoofd stromen en een zucht ontsnapte aan haar mond. Met haar tong likte ze langs haar zachte, wat geopende lippen. Ze lette goed op; ze wilde geen seconde van dit heerlijke schouwspel missen.’ Stephanie vindt het heerlijk om zelf seks te hebben, maar wat haar nog meer opwindt is toekijken zonder dat ze zelf gezien wordt. Wat kan er opwindender zijn dan kijken naar gepassioneerde handelingen en zelf de baas blijven over je eigen genot? Ze besluit haar vriendin uit te nodigen om haar vriend te ontmoeten: een onverzadigbare pornoacteur. Zal Mathilde meedoen aan het spel? Zal ze zichzelf in de armen storten van deze spannende partner? En bovenal, vindt ze het goed dat haar vriendin toekijkt maar niet meedoet? Genoten van De pornoacteur? Ontdek in het tweede verhaal van deze auteur hetzelfde avontuur nog eens, maar dan vanuit de beleving van het tweede vrouwelijke personage.

Fabien Dumaître
LUST
9788726331479