EMED

zijn leven aan Gene zijde

Prijs € 21,50

W.A.H. Mulder-Schalekamp

Hardback | Mei 2009 |

Gebaseerd op 6 beoordelingen

Zijn leven aan Gene Zijde Emed verhaalt in dit boek over zijn leven op aarde, zijn lichamelijke dood en over zijn leven daarna. Stap voor stap komt de lezer tot de overtuiging dat de mens, als het middelpunt in de evolutie, zijn geestelijke groei nooit in één enkel leven kan vervolmaken. Om dit in begrijpelijke vorm te gieten, heeft de schrijfster - geïnspireerd door haar gids Emed - in dit boek geprobeerd de lezer te begeleiden bij het vinden van een antwoord op vragen als: 'Is er een bewust voortbestaan na dit aardse bestaan? En op welke wijze leven wij dan in ons nieuwe bestaan voort? Bestaat er ook een herinnering aan het voorbije aardse leven? En is er vanuit het hiernamaals de mogelijkheid contact op te nemen met de aarde? Kortom, hoe wordt dit nieuwe bestaan beleefd en manifesteert het zich?' Wilhelmina Mulder-Schalekamp (1906-1975) heeft verschillende boeken geschreven over het thema leven na de dood. Als medium kreeg zij als zodanig informatie en berichten door van haar gids Emed. In al haar boeken gaat de schrijfster in op Gods grootste schepping: de mens. Verschenen titels: De doden spreken, De bron der wijsheid, Op de grens van twee werelden en Emed - zijn leven aan Gene Zijde. Het boek Emed is veruit de bestlopende titel van Mulder-Schalekamp, hiervan gingen al ruim 40.000 exemplaren over de toonbank.

W.A.H. Mulder-Schalekamp
A.J.G. Strengholt's Boeken Anno 1928 B.V
9789049400477
Mei 2009
224

Zijn leven aan Gene Zijde

Emed verhaalt in dit boek over zijn leven op aarde, zijn lichamelijke dood en over zijn leven daarna. Stap voor stap komt de lezer tot de overtuiging dat de mens, als het middelpunt in de evolutie, zijn geestelijke groei nooit in één enkel leven kan vervolmaken. Om dit in begrijpelijke vorm te gieten, heeft de schrijfster - geïnspireerd door haar gids Emed - in dit boek geprobeerd de lezer te begeleiden bij het vinden van een antwoord op vragen als: 'Is er een bewust voortbestaan na dit aardse bestaan? En op welke wijze leven wij dan in ons nieuwe bestaan voort? Bestaat er ook een herinnering aan het voorbije aardse leven? En is er vanuit het hiernamaals de mogelijkheid contact op te nemen met de aarde? Kortom, hoe wordt dit nieuwe bestaan beleefd en manifesteert het zich?'

Wilhelmina Mulder-Schalekamp (1906-1975) heeft verschillende boeken geschreven over het thema leven na de dood. Als medium kreeg zij als zodanig informatie en berichten door van haar gids Emed. In al haar boeken gaat de schrijfster in op Gods grootste schepping: de mens. Verschenen titels: De doden spreken, De bron der wijsheid, Op de grens van twee werelden en Emed - zijn leven aan Gene Zijde. Het boek Emed is veruit de bestlopende titel van Mulder-Schalekamp, hiervan gingen al ruim 40.000 exemplaren over de toonbank.

W.A.H. Mulder-Schalekamp
9789049400477
Mei 2009