Rafael

4 CD luisterboek Jan Eilander leest Rafael

Prijs € 16,95

Jan Eilander

Luisterboek | Juli 2006 |

Rafael is een groot voetbaltalent. Hij droomt van een profcarrière bij Ajax, net als zijn beroemde naamgenoot. Helaas heeft hij een moeder die voetbal haat, omdat haar vader - ooit een bekende speler - zijn gezin voor de sport in de steek liet. Geholpen door zijn oudere zus Gabi wordt Rafael stiekem lid van de plaatselijke voetbalvereniging Het Begon Op Klompen. Als hij HBOK in z'n eentje kampioen maakt en de scouts zich verdringen, geeft zijn moeder haar verzet op. Rafael mag Ajacied worden. Maar is zijn grote droom wel zo leuk in het echt? Rafael raakt verwikkeld in een avontuur, waar hij zich niet alleen als voetbalheld laat zien. Jan Eilander is schrijver, film- en tv-maker, zanger en vader. Hij maakte o.a. een documentaire over Jari Litmanen en werkte mee aan o.a. `André Hazes, Zij gelooft in Mij en `Rock `n Roll Junkie. Hij leest zijn populaire voetbalboek over Rafael met vaart voor.

Jan Eilander
RA
9789054442301
Luisterboek
Juli 2006

Rafael is een groot voetbaltalent. Hij droomt van een profcarrière bij Ajax, net als zijn beroemde naamgenoot. Helaas heeft hij een moeder die voetbal haat, omdat haar vader - ooit een bekende speler - zijn gezin voor de sport in de steek liet. Geholpen door zijn oudere zus Gabi wordt Rafael stiekem lid van de plaatselijke voetbalvereniging Het Begon Op Klompen. Als hij HBOK in z'n eentje kampioen maakt en de scouts zich verdringen, geeft zijn moeder haar verzet op. Rafael mag Ajacied worden. Maar is zijn grote droom wel zo leuk in het echt? Rafael raakt verwikkeld in een avontuur, waar hij zich niet alleen als voetbalheld laat zien.
Jan Eilander is schrijver, film- en tv-maker, zanger en vader. Hij maakte o.a. een documentaire over Jari Litmanen en werkte mee aan o.a. `André Hazes, Zij gelooft in Mij en `Rock `n Roll Junkie. Hij leest zijn populaire voetbalboek over Rafael met vaart voor.

Jan Eilander
RA
9789054442301