Max: De jongste Formule 1-winnaar ooit (incl. hele seizoen 2017)

Het ongeautoriseerde verhaal over de jongste Formule 1-winnaar ooit. Actue;e versie

Prijs € 15,99

André Hoogeboom

Paperback | December 2017 |

Herziene uitgave met actuele raceverslagen van het seizoen 2017!Interviews met o.a. Allard Kalff, Olav Mol, Giedo van der Garde en Jan Lammers.In deze herziene uitgave geeft Hoogeboom gedetailleerde verslagen van de races die Max in het hele seizoen 2017 heeft gereden. Zijn moeizame start van het seizoen, de tegenslagen en de motorproblemen van de RedBull, maar vooral natuurlijk de geweldige overwinningen die Max boekte in Maleisië en Mexico; nu Max heeft bijgetekend bij RedBull staat niets een glorieus seizoen 2018 in de weg!Max: De jongste Formule 1-winnaar ooit (herziene uitgave) is een verzameling interviews die de weg van Max naar het miljoenenbal dat de Formule 1 is, beschrijven. Hoogeboom sprak met de mensen die Max op zijn weg naar de F1 begeleid hebben, van de bandenman van Ferrari, kampioenenmaker Frits van Amersfoort, F1-kenner Jan Lammers tot collega-coureur Giedo van der Garde.

André Hoogeboom
Karakter Uitgevers BV
9789045213385
December 2017
240

Herziene uitgave met actuele raceverslagen van het seizoen 2017!

Interviews met o.a. Allard Kalff, Olav Mol, Giedo van der Garde en Jan Lammers.

In deze herziene uitgave geeft Hoogeboom gedetailleerde verslagen van de races die Max in het hele seizoen 2017 heeft gereden. Zijn moeizame start van het seizoen, de tegenslagen en de motorproblemen van de RedBull, maar vooral natuurlijk de geweldige overwinningen die Max boekte in Maleisië en Mexico; nu Max heeft bijgetekend bij RedBull staat niets een glorieus seizoen 2018 in de weg!

Max: De jongste Formule 1-winnaar ooit (herziene uitgave) is een verzameling interviews die de weg van Max naar het miljoenenbal dat de Formule 1 is, beschrijven. Hoogeboom sprak met de mensen die Max op zijn weg naar de F1 begeleid hebben, van de bandenman van Ferrari, kampioenenmaker Frits van Amersfoort, F1-kenner Jan Lammers tot collega-coureur Giedo van der Garde.

André Hoogeboom
Karakter Uitgevers BV
9789045213385