Maaike en Domenico 2

Prijs € 22,99

Levertijd: 2-3 werkdagen

Susanne Wittpennig

Paperback | Maart 2007 |

De vijftienjarige Maaike kan het nauwelijks geloven: Leon, een nieuwe jongen op school heeft een oogje op haar. Maar eigenlijk staat haar hoofd daar helemaal niet naar. Ze kan haar bijzondere vriend Domenico niet vergeten. Een jaar geleden is hij samen met zijn tweelingbroer Mingo, die aan drugs verslaafd is, naar Sicili erdwenen. Maaike heeft maar wens: ze wil Domenico weer zien en weten hoe het met hem gaat. Totaal onverwacht gaat haar wens in vervulling. Ze gaat samen met haar vader een reis naar Sicili aken. Maar zal ze werkelijk vinden waar ze op hoopt? Uiteindelijk maakt het weerzien van Domenico en Mingo haar niet alleen onrustig maar staat ze ook voor een moeilijke beslissing. Heeft deze vriendschap toekomst? En welk geheim verbergt Domenico nog voor haar?Kortom: Er ontwikkelt zich een mega spannend verhaal over liefde, ouders, drugsproblematiek, geweld op school, buitenbeentjezijn en rivaliteit.'Ik vind het verhaal helemaal super!' Nadine, 16 jaar'Een boe d vervolg op het eerste deel Maaike en Domenico, het meesleepende verhaal van een bijzondere vriendschap. Graag nog een vervolg!' Joanne, 17 jaar'Ik kon het boek niet meer wegleggen,' Aline, 17 jaar'Ik las het boek in dag uit! Zo nieuwsgierig was ik naar de afloop.' Daniel, 15 jaar

Susanne Wittpennig
Callenbach
9789026614125
Maart 2007
336

De vijftienjarige Maaike kan het nauwelijks geloven: Leon, een nieuwe jongen op school heeft een oogje op haar. Maar eigenlijk staat haar hoofd daar helemaal niet naar. Ze kan haar bijzondere vriend Domenico niet vergeten. Een jaar geleden is hij samen met zijn tweelingbroer Mingo, die aan drugs verslaafd is, naar Sicili erdwenen. Maaike heeft maar wens: ze wil Domenico weer zien en weten hoe het met hem gaat. Totaal onverwacht gaat haar wens in vervulling. Ze gaat samen met haar vader een reis naar Sicili aken. Maar zal ze werkelijk vinden waar ze op hoopt? Uiteindelijk maakt het weerzien van Domenico en Mingo haar niet alleen onrustig maar staat ze ook voor een moeilijke beslissing. Heeft deze vriendschap toekomst? En welk geheim verbergt Domenico nog voor haar?
Kortom: Er ontwikkelt zich een mega spannend verhaal over liefde, ouders, drugsproblematiek, geweld op school, buitenbeentjezijn en rivaliteit.
'Ik vind het verhaal helemaal super!' Nadine, 16 jaar
'Een boe d vervolg op het eerste deel Maaike en Domenico, het meesleepende verhaal van een bijzondere vriendschap. Graag nog een vervolg!' Joanne, 17 jaar