Manderley voor altijd

Prijs € 23,99

Levertijd: 2-3 werkdagen

Tatiana de Rosnay

Paperback | Februari 2017 |

Gebaseerd op 34 beoordelingen

Tatiana de Rosnay – Manderley voor altijd Tatiana de Rosnay is de meest gelezen Franse auteur van Europa. Eerder verschenen van haar Haar naam was Sarah, Die laatste zomer, Kwetsbaar, Het huis waar jij van hield, Het appartement en Onvoltooid verhaal. 'Vannacht droomde ik dat ik weer naar Manderley ging.' De openingszin van de roman Rebecca van Daphne du Maurier heeft generaties lezers doen wegdromen. Tatiana de Rosnay heeft met Manderley voor altijd een fascinerende biografie geschreven over Daphne du Maurier, die leest als een meeslepende roman. Het is een boeiend portret van een vrouw wier leven net zo mysterieus was als het werk dat zij schreef. De pers over Manderley voor altijd: - ‘De Rosnay zet met veel liefde en onthullende details het rijke, hartstochtelijke en mysterieuze leven neer van een van de populairste schrijfsters van de 20ste eeuw.’ – Feeling - ‘Een fascinerend beeld van een mysterieuze, ambitieuze vrouw die in haar huis in het prachtige, ruige Cornwall opging in haar literaire werk.’ – Margriet - ‘Een inspirerend portret van een afgezonderd schrijfster, die echtgenote was en moeder, maar bovenal de belichaming was van een vrijgevochten vrouw.’ – Vogue - ‘Een liefdevol, intiem portret van Daphne du Maurier.’ – Zin

Tatiana de Rosnay
Ambo|Anthos
9789026338151