Harry Potter en de Vuurbeker

Prijs € 47,95

J.K. Rowling

Luisterboek | Juli 2001 |

Gebaseerd op 5 beoordelingen

Het is zomer en Harry logeert bij de familie Duffeling aan de Ligusterlaan nummer vier. Neef Dirk is onuitstaanbaarder dan ooit tevoren, hij is namelijk op dieet. De familie Wemel redt Harry van een saaie zomer door hem uit te nodigen voor de finale van het WK Zwerkbal. Een bloedstollend uitstapje, zo blijkt en niet in de laatste plaats vanwege een ongekende dosis geheimzinnigheid na afloop van de wedstrijd. Aardsvijand Voldemort heeft blijkbaar in de tussentijd niet stilgezeten. Een briljant plan moet hem de krachten teruggeven die hij door Harry is kwijtgeraakt. Zich nog niet bewust van deze plannen, popelt Harry om te beginnen aan z'n vierde jaar op Zweinstein. Een volgende uitdaging staat te wachten: een toernooi tussen Zweinstein en twee buitenlandse toverscholen. De Vuurbeker spuwt tot iedereens verbazing ook Harry's naam uit, wat betekent dat Harry als jongste deelnemer een aantal zware beproevingen zal moeten doorstaan. Heeft Hij Die Niet Genoemd Mag Worden hier iets mee van doen...Jan Meng is zijn carrière begonnen als boekhandelaar, was columnist voor Het Parool en werkt voor o.a. VPRO radio. Jan Meng is al 30 jaar verliefd op lezen en voorlezen. J.K. Rowling heeft met haar boeken miljoenen kinderen en volwassenen kennis laten maken met de bijzondere wereld van Harry Potter. Het vierde boek brak alle records.

J.K. Rowling
RA
9789054441892
Luisterboek
Juli 2001

Het is zomer en Harry logeert bij de familie Duffeling aan de Ligusterlaan nummer vier. Neef Dirk is onuitstaanbaarder dan ooit tevoren, hij is namelijk op dieet. De familie Wemel redt Harry van een saaie zomer door hem uit te nodigen voor de finale van het WK Zwerkbal. Een bloedstollend uitstapje, zo blijkt en niet in de laatste plaats vanwege een ongekende dosis geheimzinnigheid na afloop van de wedstrijd.
Aardsvijand Voldemort heeft blijkbaar in de tussentijd niet stilgezeten. Een briljant plan moet hem de krachten teruggeven die hij door Harry is kwijtgeraakt. Zich nog niet bewust van deze plannen, popelt Harry om te beginnen aan z'n vierde jaar op Zweinstein. Een volgende uitdaging staat te wachten: een toernooi tussen Zweinstein en twee buitenlandse toverscholen. De Vuurbeker spuwt tot iedereens verbazing ook Harry's naam uit, wat betekent dat Harry als jongste deelnemer een aantal zware beproevingen zal moeten doorstaan. Heeft Hij Die Niet Genoemd Mag Worden hier iets mee van doen...
Jan Meng is zijn carrière begonnen als boekhandelaar, was columnist voor Het Parool en werkt voor o.a. VPRO radio. Jan Meng is al 30 jaar verliefd op lezen en voorlezen.
J.K. Rowling heeft met haar boeken miljoenen kinderen en volwassenen kennis laten maken met de bijzondere wereld van Harry Potter. Het vierde boek brak alle records.

J.K. Rowling