Miss Match (e-Book)

Prijs € 4,99

Astrid Harrewijn

EPUB met digitaal watermerk | November 2018 |

‘Heerlijk leesplezier!’ De TelegraafTwaalf ambachten, dertien ongelukken: dat is Lein. Maar als ze voor zichzelf begint met een afslankproduct wordt dat een groot succes. Ze verhuist naar het hippe Amsterdam-Zuid en raakt bevriend met haar chaotische expatbuurvrouw. En dan is er nog Jonas, Leins assistent en rots in de branding, die maar één ding wil: een kind, samen met zijn vriend Bert. Terwijl Lein de wereld verovert, komt haar bedrijf in gevaar door vals spel. En wat moet Lein met Matthijs: de enorm aantrekkelijke China-deskundige die niet van zakenvrouwen houdt?De pers over de boeken van Astrid Harrewijn‘Humor op topsnelheid.’ de Volkskrant ‘Astrid zorgt ervoor dat je tot aan de laatste bladzijde aan het boek gekluisterd blijft. Haar schrijfstijl is sprankelend en mooi. Lichtvoetig en boeiend met de nodige dosis humor en veel herkenning.’ Hebban.nl ‘Grappig, verrassend en helemaal van nu.’ Flair

Astrid Harrewijn
Boekerij
9789402312911
November 2018
977140 bytes
288

‘Heerlijk leesplezier!’ De Telegraaf

Twaalf ambachten, dertien ongelukken: dat is Lein. Maar als ze voor zichzelf begint met een afslankproduct wordt dat een groot succes. Ze verhuist naar het hippe Amsterdam-Zuid en raakt bevriend met haar chaotische expatbuurvrouw. En dan is er nog Jonas, Leins assistent en rots in de branding, die maar één ding wil: een kind, samen met zijn vriend Bert. Terwijl Lein de wereld verovert, komt haar bedrijf in gevaar door vals spel. En wat moet Lein met Matthijs: de enorm aantrekkelijke China-deskundige die niet van zakenvrouwen houdt?

De pers over de boeken van Astrid Harrewijn
‘Humor op topsnelheid.’ de Volkskrant

‘Astrid zorgt ervoor dat je tot aan de laatste bladzijde aan het boek gekluisterd blijft. Haar schrijfstijl is sprankelend en mooi. Lichtvoetig en boeiend met de nodige dosis humor en veel herkenning.’ Hebban.nl

‘Grappig, verrassend en helemaal van nu.’ Flair

Astrid Harrewijn
Boekerij