De laatste profeet 1

Prijs € 19,95

Han Peeters

Paperback | Augustus 2014 |

Emile van Straten, historisch wetenschapper, en zijn vriendin Jenny Pevelier zijn met hun zeiljacht op wereldreis. Onderweg krijgt Emile opdracht om onderzoek te doen naar een oude kaart. Vanaf het moment dat Emile leiding geeft aan het onderzoeksteam volgt de ene na de andere ontdekking. Hierdoor krijgt de oorsprong van onze beschaving een andere wending. Het is de aanzet tot ingrijpende gevolgen als blijkt dat we niet alleen zijn in het universum.XXXXX 'Ik las dit boek tussen mijn andere boeken door, maar ergens vanmiddag kon ik het niet meer wegleggen. Dat zegt genoeg! Het is spannend, het is uniek en het houdt je aandacht vast. Het is de moeite waard voor iedereen die van de boeken van Dan Brown houdt en dan is dit nog even iets méér waard. Aanrader!' Bron: Uitgelezen.nl XXXXX 'Prachtige combi van fictie en ware feiten wat mij regelmatig deed googlen op de bijzonderheden. Heb daardoor weer nieuwe kennis vergaard. Er is absoluut meer tussen hemel en aarde'. XXXXX 'Een verbluffend spannend boek dat van pre fiction doorloopt naar science fiction'. XXXXXHan Peeters (1959) is een maatschappelijk bevlogen auteur met een kenmerkende snelle schrijfstijl. 'De Laatste Profeet' is zijn zevende boek en het eerste deel uit een reeks. Eerder verscheen van zijn hand 'De eieren van de keizer' met eveneens Emile van Straten in de hoofdrol. Het vervolg op 'De Laatste Profeet' verschijnt begin 2015.

Han Peeters
ClusterEffect
9789462170728
Augustus 2014

Emile van Straten, historisch wetenschapper, en zijn vriendin Jenny Pevelier zijn met hun zeiljacht op wereldreis. Onderweg krijgt Emile opdracht om onderzoek te doen naar een oude kaart. Vanaf het moment dat Emile leiding geeft aan het onderzoeksteam volgt de ene na de andere ontdekking. Hierdoor krijgt de oorsprong van onze beschaving een andere wending. Het is de aanzet tot ingrijpende gevolgen als blijkt dat we niet alleen zijn in het universum.

XXXXX 'Ik las dit boek tussen mijn andere boeken door, maar ergens vanmiddag kon ik het niet meer wegleggen. Dat zegt genoeg! Het is spannend, het is uniek en het houdt je aandacht vast. Het is de moeite waard voor iedereen die van de boeken van Dan Brown houdt en dan is dit nog even iets méér waard. Aanrader!' Bron: Uitgelezen.nl XXXXX 'Prachtige combi van fictie en ware feiten wat mij regelmatig deed googlen op de bijzonderheden. Heb daardoor weer nieuwe kennis vergaard. Er is absoluut meer tussen hemel en aarde'. XXXXX 'Een verbluffend spannend boek dat van pre fiction doorloopt naar science fiction'. XXXXX

Han Peeters (1959) is een maatschappelijk bevlogen auteur met een kenmerkende snelle schrijfstijl. 'De Laatste Profeet' is zijn zevende boek en het eerste deel uit een reeks. Eerder verscheen van zijn hand 'De eieren van de keizer' met eveneens Emile van Straten in de hoofdrol. Het vervolg op 'De Laatste Profeet' verschijnt begin 2015.

Han Peeters
ClusterEffect
9789462170728