Voorbij de camera

het verhaal achter de foto

Prijs € 49,99

Steve McCurry

Hardback | September 2013 |

Dit indrukwekkende boek geeft een kijkje achter de schermen bij een van de meest geprezen fotografen ter wereld. Voorbij de camera. Het verhaal achter de foto vertelt de verhalen en avonturen achter veertien belangrijke opdrachten van Steve McCurry en bevat niet eerder gepubliceerde foto's, notities, anekdotes en snapshots uit zijn persoonlijke archief. Dit is het eerste en enige boek dat in beeld brengt hoe McCurry te werk gaat en hoe hij zijn foto's vindt, maakt en ontwikkelt. De meer dan 100 bijzondere, iconische en spraakmakende foto's uit de hele wereld vertellen een boeiend en avontuurlijk verhaal: van Afghanistan tot Amerika, van India tot Tibet en daar voorbij. Wat gaat er schuil achter de foto's van een van de meest legendarische fotografen ter wereld? Dit boek vertelt het verhaal achter de foto.

Steve McCurry
Terra
9789089895875
September 2013
264

Dit indrukwekkende boek geeft een kijkje achter de schermen bij een van de meest geprezen fotografen ter wereld. Voorbij de camera. Het verhaal achter de foto vertelt de verhalen en avonturen achter veertien belangrijke opdrachten van Steve McCurry en bevat niet eerder gepubliceerde foto's, notities, anekdotes en snapshots uit zijn persoonlijke archief.
Dit is het eerste en enige boek dat in beeld brengt hoe McCurry te werk gaat en hoe hij zijn foto's vindt, maakt en ontwikkelt. De meer dan 100 bijzondere, iconische en spraakmakende foto's uit de hele wereld vertellen een boeiend en avontuurlijk verhaal: van Afghanistan tot Amerika, van India tot Tibet en daar voorbij. Wat gaat er schuil achter de foto's van een van de meest legendarische fotografen ter wereld? Dit boek vertelt het verhaal achter de foto.

Steve McCurry
Terra
9789089895875