Verleg je grenzen

met Sonja en Rik op culinaire safari

Prijs € 17,95

Voor 23.00 besteld, morgen in huis.

S. Bakker, Sonja Bakker, Rik Felderhof, Rik Felderhof

Paperback | Mei 2009 |

Met trots presenteren Sonja Bakker en Rik Felderhof het product van hun unieke co-auteurschap, hetgeen heeft geleid tot een prachtige culinaire safari door Tanzania in boekvorm. Sonja en Rik nemen je mee naar de mooiste plekken, op zoek naar de heerlijkste recepten. Dit boek bevat fantastische reisverhalen met vele prachtige foto’s en biedt naast negen weekmenu’s om af te vallen, ook 27 smaakvolle Afrikaanse recepten. De keuze voor Afrika ligt in eerste instantie niet zo voor de hand, maar na het bezoek van Sonja aan Rik Felderhof in Tanzania voor een interview voor haar magazine SONJA was zij direct verkocht. "Ik vind het hier heerlijk. De prachtige natuur, de vrolijke mensen, het avontuur en als verrassing: het heerlijke eten. De kok tovert van alles op tafel, de smakelijkste gerechten, de lekkerste soepen en de gezondste sapjes. Ik dacht meteen: hier ga ik een boek van maken. Het lekkerste kookboek om af te vallen", aldus Sonja. Rik brengt al vele jaren in Tanzania door en heeft een zeer goede band met de plaatselijke bevolking. Hij vertelt in het boek over zijn vele ontmoetingen en beschrijft zijn bijzondere gebeurtenissen in dit groene hart van Afrika. Beide auteurs zijn erin geslaagd dit gevoel vast te leggen in dit nieuwe boek. Een deel van de opbrengsten van het boek wordt gedoneerd aan het project Stichting Shanga in Tanzania. ‘Verleg je grenzen’ telt 200 pagina’s en is naast het boek dat je van Sonja Bakker bent gewend tevens een reisverslag met prachtige full colour-beelden van het Afrikaanse continent.

Zonnestraal, De
9789078211174
Mei 2009
199

Met trots presenteren Sonja Bakker en Rik Felderhof het product van hun unieke co-auteurschap, hetgeen heeft geleid tot een prachtige culinaire safari door Tanzania in boekvorm. Sonja en Rik nemen je mee naar de mooiste plekken, op zoek naar de heerlijkste recepten. Dit boek bevat fantastische reisverhalen met vele prachtige foto’s en biedt naast negen weekmenu’s om af te vallen, ook 27 smaakvolle Afrikaanse recepten. De keuze voor Afrika ligt in eerste instantie niet zo voor de hand, maar na het bezoek van Sonja aan Rik Felderhof in Tanzania voor een interview voor haar magazine SONJA was zij direct verkocht. "Ik vind het hier heerlijk. De prachtige natuur, de vrolijke mensen, het avontuur en als verrassing: het heerlijke eten. De kok tovert van alles op tafel, de smakelijkste gerechten, de lekkerste soepen en de gezondste sapjes. Ik dacht meteen: hier ga ik een boek van maken. Het lekkerste kookboek om af te vallen", aldus Sonja.

Rik brengt al vele jaren in Tanzania door en heeft een zeer goede band met de plaatselijke bevolking. Hij vertelt in het boek over zijn vele ontmoetingen en beschrijft zijn bijzondere gebeurtenissen in dit groene hart van Afrika. Beide auteurs zijn erin geslaagd dit gevoel vast te leggen in dit nieuwe boek. Een deel van de opbrengsten van het boek wordt gedoneerd aan het project Stichting Shanga in Tanzania.

‘Verleg je grenzen’ telt 200 pagina’s en is naast het boek dat je van Sonja Bakker bent gewend tevens een reisverslag met prachtige full colour-beelden van het Afrikaanse continent.

Zonnestraal, De
9789078211174