Het oog van God / 9 Sygma thriller (e-Book)

Prijs € 0,00

James Rollins

EPUB met digitaal watermerk | Mei 2014 |

James Rollins Het Oog van God 'Als je een fan bent van slimme, spannende avonturenromans, dan is dit een boek voor jou: wetenschap, geschiedenis en alle locaties zijn voortreffelijk met elkaar verweven. De personages zijn levendig en het verhaal is fantastisch.' New York Journal of Books Als in Mongolië een onderzoekssatelliet neerstort, wordt de jacht geopend op de waardevolle lading ervan: een ultrageheim wetenschappelijk onderzoek naar donkere energie - de energie die in verband wordt gebracht met de geboorte van ons universum. Ondertussen ontvangt een professor in het Vaticaan een pakketje met een schedel die Aramese inscripties bevat en een boek gebonden in mensenhuid, verzonden door een reeds overleden collega. Een DNA-test onthult dat de schedel en de huid afkomstig zijn van de Mongoolse wereldveroveraar Dzjengis Khan. Vergezeld van Vaticaanse archeologen gaan commandant Gray Pierce en zijn Sigma-team op zoek naar de waarheid. Het leidt hen via de ineenstorting van het Romeinse Rijk en de beginselen van het christendom naar een eeuwenoud wapen dat het onheil dat de mensheid bedreigt kan afwenden In deze meesterlijke thriller vol geschiedkundige mysteries en wetenschappelijk avontuur beschrijft bestsellerauteur James Rollins een apocalyptisch toekomstvisioen uit het verre verleden, van een wereld die gedoemd is te branden onder het Oog van God. 'Niemand, echt niemand doet dit beter dan James Rollins.' Lee Child

James Rollins
Luitingh Sijthoff
9789024564194
Mei 2014
2140238 bytes
379

James Rollins
Het Oog van God

'Als je een fan bent van slimme, spannende avonturenromans, dan is dit een boek voor jou: wetenschap, geschiedenis en alle locaties zijn voortreffelijk met elkaar verweven. De personages zijn levendig en het verhaal is fantastisch.' New York Journal of Books

Als in Mongolië een onderzoekssatelliet neerstort, wordt de jacht geopend op de waardevolle lading ervan: een ultrageheim wetenschappelijk onderzoek naar donkere energie - de energie die in verband wordt gebracht met de geboorte van ons universum. Ondertussen ontvangt een professor in het Vaticaan een pakketje met een schedel die Aramese inscripties bevat en een boek gebonden in mensenhuid, verzonden door een reeds overleden collega. Een DNA-test onthult dat de schedel en de huid afkomstig zijn van de Mongoolse wereldveroveraar Dzjengis Khan.

Vergezeld van Vaticaanse archeologen gaan commandant Gray Pierce en zijn Sigma-team op zoek naar de waarheid. Het leidt hen via de ineenstorting van het Romeinse Rijk en de beginselen van het christendom naar een eeuwenoud wapen dat het onheil dat de mensheid bedreigt kan afwenden

In deze meesterlijke thriller vol geschiedkundige mysteries en wetenschappelijk avontuur beschrijft bestsellerauteur James Rollins een apocalyptisch toekomstvisioen uit het verre verleden, van een wereld die gedoemd is te branden onder het Oog van God.

'Niemand, echt niemand doet dit beter dan James Rollins.' Lee Child

James Rollins
Luitingh Sijthoff