Het Ondernemingsplan

Prijs € 26,95

Lorraine Vesterink, Andrew David

Paperback | April 2012 |

Dit boek is hèt stappenplan voor het schrijven van een ondernemingsplan dat de student daadwerkelijk aanzet tot ondernemen. Het ondernemingsplan geeft de student enerzijds handvaten om tot een sterk ondernemingsplan te komen, anderzijds laat het ook de creatieve kant van het ondernemen zien. Zo wordt de student door middel van opdrachten en interviews een spiegel voorgehouden om de ondernemer in zichzelf te ontdekken. Daarnaast wordt inzicht gegeven in de manier waarop verschillende ondernemers hun onderneming hebben opgezet. Het schrijven van een ondernemingsplan zal aan de hand van dit boek daarom geen gortdroge invuloefening zijn, maar een stimulans om de ondernemer in de student te laten ontwaken!DoelgroepHet ondernemingsplan is geschreven voor studenten in het hoger economisch onderwijs en voor iedereen die een onderneming op wil zetten.Verkorte inhoudsopgaveH0 Inleidend hoofdstuk: OndernemenH1 De ondernemerH2 MarketingH3 Personeel en OrganisatieH4 FinanciënH5 HaalbaarheidH6 Conclusie ondernemingsplan

Lorraine Vesterink, Andrew David
Pearson Benelux B.V.
9789043022491
April 2012
Studieboek

Dit boek is hèt stappenplan voor het schrijven van een ondernemingsplan dat de student daadwerkelijk aanzet tot ondernemen. Het ondernemingsplan geeft de student enerzijds handvaten om tot een sterk ondernemingsplan te komen, anderzijds laat het ook de creatieve kant van het ondernemen zien. Zo wordt de student door middel van opdrachten en interviews een spiegel voorgehouden om de ondernemer in zichzelf te ontdekken. Daarnaast wordt inzicht gegeven in de manier waarop verschillende ondernemers hun onderneming hebben opgezet. Het schrijven van een ondernemingsplan zal aan de hand van dit boek daarom geen gortdroge invuloefening zijn, maar een stimulans om de ondernemer in de student te laten ontwaken!

Doelgroep
Het ondernemingsplan is geschreven voor studenten in het hoger economisch onderwijs en voor iedereen die een onderneming op wil zetten.

Verkorte inhoudsopgave