Het grote Vooruit nu Rood-Witten quizboek

Prijs € 19,95

Ronald Nijs

Paperback | November 2019 |

Gebaseerd op 9 beoordelingen

De roemruchte historie van PSV is nu vastgelegd in een quizboek met 1275 vragen en antwoorden. De opbrengst van het boek gaat geheel naar KWF Kankerbestrijding. Samensteller van deze bijzondere uitgave is PSV-supporter in hart en nieren Ronald Nijs. Drie jaar lang besteedde hij honderden uren aan het vergaren van talloze wetenswaardigheden over ‘zijn’ club. Ronald: ‘Als je PSV-fan bent en denkt alles te weten over de club, bewijzen de vragen in dit boek waarschijnlijk het tegendeel... Ik daag je uit...’ Vragen over legendarische wedstrijden, vergeten spelers en liedjes bedacht door supporters zorgen ervoor dat dit boek je vele mooie momenten uit de rijke PSV-historie laat herbeleven. Niet alleen de bekende successen passeren de revue. Het boek besteedt ook aandacht aan minder bekende anekdotes en interviewuitspraken. Daarmee vormen de vragen de perfecte input voor jouw spelletjes- en quizavond. Het boek is door Ronald geschreven als blijk van waardering aan zijn inmiddels overleden ouders. Zijn vader was degene die het PSV-DNA op hem overbracht. Omdat zijn moeder dit jaar aan de verschrikkelijke ziekte kanker is overleden gaat de opbrengst van het quizboek geheel naar KWF Kankerbestrijding. Een prachtig gebaar. De totstandkoming van het boek is mede mogelijk gemaakt door een groot aantal sponsors.

Ronald Nijs
GigaBoek
9789085484479