HELP! mijn baas is gestoord (e-Book)

survivalgids voor moderne medewerkers en ZZP ers

Prijs € 3,95

Toine Rongen

Adobe PDF met digitaal watermerk | Januari 2013 |

Verbijsterend en hilarisch De Telegraaf Toen journalist Toine Rongen een managementfunctie kon krijgen bij een kleine, ambitieuze uitgeverij zag hij zijn kans schoon. Maar het enthousiasme gleed binnen een jaar af naar complete verbijstering. Zijn baas, de oprichter en eigenaar, bleek compleet `van het pad af. Help! Wat nu? Denk je ook wel eens: `Mijn baas spoort niet! Of: `Is die al weer zijn pilletjes vergeten? Niet alleen in de top van het bedrijfsleven zijn de bazen gestoord, zeker in het midden- en kleinbedrijf. Deze overlevingsgids is geschreven voor iedereen die dagelijks de machtstrijd aanbindt met een gestoorde baas. Naast citaten van prominente bazen, (voetbal)trainers, psychiaters en ervaringsdeskundigen is de rode draad Rongens eigen verhaal en zijn zoektocht naar de exacte persoonlijkheidsstoornis van zijn baas. Een feest der herkenning. Help! Mijn baas is gestoord! is een kwetsbaar zelfhulp-boek dat leest als een roman en met boeiende data het taboe van gestoorde bazen doorbreekt. Een must voor elke moderne medewerker die (nog) iets van zijn loopbaan en leven wil maken. Besproken door: - NRC Next - EditieNL - Giel Beelen - BNR - Intermediair - Jeroen van Inkel - Dito Magazine - NuZakelijk - BN De Stem - Omroep Brabant Deel ook je verhaal op www.helpmijnbaasisgestoord.nl!

Toine Rongen
Elmar B.V., Uitgeverij
9789038922492