Fantasia IX, de fenomenale reis

de fenomenale reis

Prijs € 35,00

Geronimo Stilton

Hardback | Oktober 2014 |

Gebaseerd op 9 beoordelingen

Met Fantasia IX begint een jubileumjaar vol festiviteiten, want Geronimo is 10 jaar schrijver en uitgeverij De Wakkere Muis bestaat volgend jaar 10 jaar! Dat is dan ook precies de reden waarom Fantasia IX op zichzelf al zo bijzonder is! Een muizenissig speciaal boek, zo mooi, zo dik, goud op snee, anders dan alle andere! Een mega-mooi omslag met veel goud, een super spannende snorharentriller, een mateloos magische, een gi-ga-griezelige... FENOMENALE FANATASIA! Een gouden boek!Feeënkoningin Florina de Fleur laat Geronimo ophalen door de gouden feniks Vuurveertje. Hij kan niet wachten om haar weer te zien! Maar er is iets vreemds aan de poot, zijn lieftallige en altijd vriendelijke vriendin is nors en vijandig. Ze beveelt Geronimo om haar zeven magische voorwerpen te brengen: het Collier der Zoete Dromen, et Obscurant Pulver, de Kristallen Sarcofaag, de groene haren van de Drie Foeilelijke Feeksen, het Stenen Masker, de Ketting die Vast Niet Losmaakt en een ampul met Intens Verdriet. Met lood in zijn schoenen begint Geronimo aan een zinderende zoektocht als nooit tevoren, een ongeëvenaarde ontdekkingsreis...een fenomenale Fantasia.In dit gi-ga-gantische dikke colletor's item zit natuurlijk weer van alles verstopt! 3D-illustraties, kras-en-ruikpagina's, verduisteringsfolie, waterdruppels, een nieuw kwartetvel en nog veel meer! Mis het niet!

Geronimo Stilton
Pelckmans
9789085922858
Oktober 2014

Met Fantasia IX begint een jubileumjaar vol festiviteiten, want Geronimo is 10 jaar schrijver en uitgeverij De Wakkere Muis bestaat volgend jaar 10 jaar! Dat is dan ook precies de reden waarom Fantasia IX op zichzelf al zo bijzonder is! Een muizenissig speciaal boek, zo mooi, zo dik, goud op snee, anders dan alle andere! Een mega-mooi omslag met veel goud, een super spannende snorharentriller, een mateloos magische, een gi-ga-griezelige... FENOMENALE FANATASIA! Een gouden boek!

Feeënkoningin Florina de Fleur laat Geronimo ophalen door de gouden feniks Vuurveertje. Hij kan niet wachten om haar weer te zien! Maar er is iets vreemds aan de poot, zijn lieftallige en altijd vriendelijke vriendin is nors en vijandig. Ze beveelt Geronimo om haar zeven magische voorwerpen te brengen: het Collier der Zoete Dromen, et Obscurant Pulver, de Kristallen Sarcofaag, de groene haren van de Drie Foeilelijke Feeksen, het Stenen Masker, de Ketting die Vast Niet Losmaakt en een ampul met Intens Verdriet. Met lood in zijn schoenen begint Geronimo aan een zinderende zoektocht als nooit tevoren, een ongeëvenaarde ontdekkingsreis...een fenomenale Fantasia.

In dit gi-ga-gantische dikke colletor's item zit natuurlijk weer van alles verstopt! 3D-illustraties, kras-en-ruikpagina's, verduisteringsfolie, waterdruppels, een nieuw kwartetvel en nog veel meer! Mis het niet!

Geronimo Stilton
Pelckmans
9789085922858