Een verre melodie (e-Book)

Sarah Sundin

EPUB met digitaal watermerk | Oktober 2011 |

Al jaren voelt Allie de stilzwijgende oordelen van haar moeder. Ze wil niets liever dan eindelijk waardering. Een huwelijk met de man die haar ouders als ideale schoonzoon zien, lijkt daarom verstandig. Luitenant Walter Novak is een onverschrokken luchtmachtpiloot - maar tegenover vrouwen voelt hij zich onbeholpen en verlegen. Het klikt meteen en ze besluiten elkaar te blijven schrijven. Hun correspondentie groeit uit tot een diepe vriendschap. Maar is dat genoeg om alle geheimen, beloftes en verwachtingen te overwinnen? Maar dan ontmoet hij Allie. Het klikt meteen en ze besluiten elkaar te blijven schrijven. Hun correspondentie groeit uit tot een diepe vriendschap. Maar is dat genoeg om alle geheimen, beloftes en verwachtingen waar te maken?

Sarah Sundin
Mozaïek
9789023919360
Oktober 2011
429048 bytes

31-dec-2011

Annemiek Dekker

Een verre melodie

Wie van lezen houdt moet dit boek echt eens lezen! Dit boek boeit van begin tot eind! Heb het in één adem uitgelezen, omdat ik benieuwd was hoe het af zou lopen. Ik vind het knap dat de schrijfster het leven in de Tweede Wereldoorlog op zo’n manier beschrijft dat je je echt in kunt leven in de hoofdpersonen. Je ziet het verhaal gewoon voor je ogen gebeuren en je leeft helemaal met de personages mee. Allie ontmoet tijdens een bruiloft Walter Novak. Ze blijven contact houden, maar hiermee komt Allie voor een moeilijke keuze te staan… De tekst leest lekker vlot. Het verhaal is een combinatie van liefde, geloof en historie. Kortom: een echte aanrader!

Sarah Sundin
Mozaïek
9789023919360