De verdwenen prinses van Geografie (e-Book)

Prijs € 5,95

Liesbeth Jochemsen

EPUB met digitaal watermerk | Juli 2017 |

Wat als je bent vervloekt en door een spinnenbeet honderd jaar zal slapen? Wat als een huwelijk de enige manier is om dat te voorkomen en jij je aanstaande niet kunt uitstaan? Voor dit dilemma komt de zestienjarige Dorarosa, prinses van het land Geografie, te staan. Als ze uiteindelijk toch door een spinnenbeet in slaap valt en een prins haar na honderd jaar weer wakker kust, is niets meer hetzelfde. Wie denkt dat ze met de prins trouwt en nog lang en gelukkig leeft, heeft het mis. Het is zelfs de vraag of ze ooit nog haar ware identiteit bekend kan maken. "Liesbeth Jochemsen heeft in haar verhaal over prinses Dorarosa tal van elementen uit bekende sprookjes verborgen. Ondanks deze vele leuke toevoegingen blijft het originele verhaal duidelijk en goed te volgen." Yvonne "Voor elke sprookjesliefhebber een absolute aanrader!" Samantha Scherps "Een sprookjesachtig pareltje. Het verhaal vliegt in volle vaart door het koninkrijk Geografie en neemt je mee op doldwaze avonturen die je je nog lang zal herinneren… Een aanrader!" Samantha's boekenhoekje "Ik ben benieuwd naar het vervolg, want de pasgeboren Alice smeekt om een nieuw vermakelijk verhaal." Heleen van der Velde

Liesbeth Jochemsen
Mijnbestseller.nl
9789463429498