De nachtbode (e-Book)

Mel Starr

EPUB met digitaal watermerk | Juni 2012 |

Gebaseerd op 65 beoordelingen

Bij het invallen van de duisternis gaat Alan, de bode van het middeleeuwse landgoed Bampton, op pad om te controleren of iedereen zich aan de avondklok houdt. Maar hij komt die nacht niet thuis. Twee dagen later wordt zijn lijk gevonden, in een haag langs het pad naar de Sint-Andreaskapel. Hij is verschrikkelijk toegetakeld. Alans jonge vrouw Matilda roept de hulp in van Master Hugh, de chirurgijn van het landgoed. Op de plaats van het misdrijf treft Master Hugh de lijkschouweraan, die vermoedt dat er een wolf in het spel is. Maar.. als dit het werk van een wolf is, waarom is er dan zo weinig bloed?

Mel Starr
Mozaïek
9789023911814
Juni 2012
578719 bytes
347

27-sep-2012

Annemiek Dekker

De nachtbode

Dit is een verhaal wat zich afspeelt in de Middeleeuwen in het dorpje Bampton. Na de moord op Alan gaat Hugh uitzoeken wat er is gebeurd. Steeds ontdekt master Hugh tijdens zijn zoektocht iets waar ik tijdens het lezen over na moest denken. Ook gebeurt er af en toe ineens iets onverwachts, waardoor het verhaal een hele andere wending krijgt. Ik vind dat de auteur een prettige schrijfstijl heeft. Het boek leest makkelijk weg en ik vind het knap dat je van tevoren niet kunt raden hoe het afloopt. Het is het tweede deel van de ‘master hugh-mysteries’ en allebei de boeken vind ik zeker aanraders!

Mel Starr
Mozaïek
9789023911814