De laatste roos van de zomer (e-Book)

De terugkeer van de vrouwen van Deverill

Prijs € 9,99

Santa Montefiore

EPUB met digitaal watermerk | April 2017 |

Het derde deel in Montefiores meeslepende serie over de familie Deverill In het betoverend mooie Ierland van de twintigste eeuw blijven drie vrouwen voor altijd met hun geboorteplaats verbonden. Ondanks alles wat ze in het verleden hebben gedeeld, botsen de drie vrouwen van Deverill telkens weer als het gaat over de toekomst van hun geliefde kasteel. Intussen wordt Kitty’s leven op zijn kop gezet als haar vroegere geliefde terugkeert uit Amerika met zijn vrouw en kinderen, en ze ontdekken dat hun levens wel veranderd zijn maar hun gevoelens niet. Hebben ze de kracht om elkaar te weerstaan, of zetten ze alles op het spel voor een paar gestolen momenten samen? En er bloeit nóg een liefde op die alles oneindig veel ingewikkelder zal maken: Jack Deverill is verliefd geworden op een mooi Amerikaans meisje dat hij in Dublin heeft ontmoet. Ze is in Ierland om haar biologische moeder te zoeken en hij is vastbesloten haar ten huwelijk te vragen, zich niet bewust van het drama dat hij daarmee over zich afroept. Iemand zal de kluwen van geheimen en misverstanden moeten ontrafelen, wil er ooit rust komen op kasteel Deverill…De pers over de Deverill-serie:'Downton Abbey in boekvorm. Goed voor uren leesplezier.' Vrouwen van nu'Meeslepend, ontroerend en beeldrijk.' NBD BiblionDe pers over de boeken van Santa Montefiore:‘De zomer is niet compleet zonder een nieuwe Santa Montefiore.’ Margriet‘Romantische boeken voor in de vakantiekoffer, met als belangrijkste ingrediënten liefde, haat, verdriet en jaloezie.’ De Leeuwarder Courant‘Een bijzondere roman. Ik ga vanmiddag naar de winkel om nog zo’n wegdroomboek van Santa te scoren.’ Chicklit.nl

Santa Montefiore
Boekerij
9789402308365
April 2017
2359 Kb
378

Het derde deel in Montefiores meeslepende serie over de familie Deverill

In het betoverend mooie Ierland van de twintigste eeuw blijven drie vrouwen voor altijd met hun geboorteplaats verbonden.

Ondanks alles wat ze in het verleden hebben gedeeld, botsen de drie vrouwen van Deverill telkens weer als het gaat over de toekomst van hun geliefde kasteel. Intussen wordt Kitty’s leven op zijn kop gezet als haar vroegere geliefde terugkeert uit Amerika met zijn vrouw en kinderen, en ze ontdekken dat hun levens wel veranderd zijn maar hun gevoelens niet. Hebben ze de kracht om elkaar te weerstaan, of zetten ze alles op het spel voor een paar gestolen momenten samen?

En er bloeit nóg een liefde op die alles oneindig veel ingewikkelder zal maken: Jack Deverill is verliefd geworden op een mooi Amerikaans meisje dat hij in Dublin heeft ontmoet. Ze is in Ierland om haar biologische moeder te zoeken en hij is vastbesloten haar ten huwelijk te vragen, zich niet bewust van het drama dat hij daarmee over zich afroept. Iemand zal de kluwen van geheimen en misverstanden moeten ontrafelen, wil er ooit rust komen op kasteel Deverill…

De pers over de Deverill-serie:

'Downton Abbey in boekvorm. Goed voor uren leesplezier.' Vrouwen van nu

'Meeslepend, ontroerend en beeldrijk.' NBD Biblion