De geheimen van de Prins

benne en de Vries

Prijs € 22,52

Levertijd: 2-3 werkdagen

Glen Goutstap

Paperback | September 2012 |

De drukkerij in het Zuid-Limburgse Heerlen, waar Richard Benne bedrijfsleider is, is sponsor van stadscarnavalsvereniging De Winkbülle. Hierdoor is Richard nauw betrokken bij de evenementen rond carnaval en ook het uitroepen van de nieuwe stadsprins. Rond de beoogde nieuwe prins, mede-eigenaar van de kunstgalerie Boors & Hulst, spelen een aantal geheimen en deze leiden vervolgens tot een serie moorden. Richard raakt hier ongewild bij betrokken. Door zelf op onderzoek uit te gaan wordt het steeds gevaarlijker en ondanks de waarschuwingen van zijn vriend Thom de Vries, rechercheur van politie, dat een dode meer of minder voor de moordenaar niet geldt, zet Richard toch door. Hij raakt verzeild in een wirwar van mogelijke daders en wordt steeds op het verkeerde been gezet. Uiteindelijk komt hij, met gevaar voor eigen leven, tot de oplossing van de moorden.Glen Goutstap is het pseudoniem/anagram voor Paul Göttgens, geboren en getogen Heerlenaar. Na het debuutboek "Het Cijfermysterie" en het vervolg "Een Dodelijk Manuscript" is dit derde boek in de serie Benne & De Vries wederom een aanrader. Een serie boeken die op elke thrillerleeslijst dienen te staan en borg staan voor spanning.

Glen Goutstap
Limburger.nl/mijnboek
9789461934208
September 2012
284

De drukkerij in het Zuid-Limburgse Heerlen, waar Richard Benne bedrijfsleider is, is sponsor van stadscarnavalsvereniging De Winkbülle. Hierdoor is Richard nauw betrokken bij de evenementen rond carnaval en ook het uitroepen van de nieuwe stadsprins. Rond de beoogde nieuwe prins, mede-eigenaar van de kunstgalerie Boors & Hulst, spelen een aantal geheimen en deze leiden vervolgens tot een serie moorden. Richard raakt hier ongewild bij betrokken. Door zelf op onderzoek uit te gaan wordt het steeds gevaarlijker en ondanks de waarschuwingen van zijn vriend Thom de Vries, rechercheur van politie, dat een dode meer of minder voor de moordenaar niet geldt, zet Richard toch door. Hij raakt verzeild in een wirwar van mogelijke daders en wordt steeds op het verkeerde been gezet. Uiteindelijk komt hij, met gevaar voor eigen leven, tot de oplossing van de moorden.

Glen Goutstap is het pseudoniem/anagram voor Paul Göttgens, geboren en getogen Heerlenaar.

Na het debuutboek "Het Cijfermysterie" en het vervolg "Een Dodelijk Manuscript" is dit derde boek in de serie Benne & De Vries wederom een aanrader. Een serie boeken die op elke thrillerleeslijst dienen te staan en borg staan voor spanning.

Glen Goutstap
Limburger.nl/mijnboek
9789461934208