Bakken met de cake boss

100 van Buddy's beste recepten en taartdecoraties

Prijs € 22,50

Buddy Valastro

Paperback | Februari 2013 |

Noem het maar het Buddy-systeem, want dit boek is een opleiding bakken en decoreren - van deeg kneden tot uitrollen, van bekleden met rolfondant tot bloemen spuiten - verzorgd door Buddy Valastro, de ster uit de tv-serie Cake Boss, zelf. Met meer dan 100 van zijn meest geliefde recepten leert u in dit boek de adembenemende taarten maken waar Carlo's Bake Shop bekend om staat. Aan de hand van Buddy's loopbaan van leerling tot meesterbakker, gelardeerd met verhalen van vroeger, biedt dit boek de lezer dezelfde praktijkopleiding die de werknemers bij Carlo's Bake Shop ook doorlopen. Van simpele koekjes gaan we via gebakjes, cupcakes en eenvoudige taarten langzaam over naar prachtige themataarten. Terwijl u steeds mooiere dingen maakt, zoals de safaritaart met chocoladebeesten en een waterval, vertelt Buddy op zijn eigen onnavolgbare manier enthousiaste verhalen over zijn bedrijf. Hij stimuleert u om vooral uw eigen stijl te ontwikkelen. Bovendien staan er heel veel foto's in die u kunt gebruiken om uw eigen creaties te vervolmaken. Met 650 prachtige foto's waarop alles stapsgewijs wordt uitgelegd, is het net of u naast Buddy in de bakkerij staat. Zo wordt dit boek een heuse opleiding en een onmisbaar naslagwerk voor zowel ervaren bakkers als beginnelingen. Het boek, vol beproefde recepten, kaders met informatie en tal van beroepsgeheimen, lijkt zelf wel een ware traktatie: een fraai, toegankelijk bakboek in een kleurig jasje dat recht doet aan de artistieke kijk van de Cake Boss. Buddy Valastro, eigenaar van Carlo's Bake Shop in Hoboken, New Jersey, is de ster uit de populaire tv-series Cake Boss en Next Great Baker en auteur van Cake Boss: Stories and Recipes van Mia Famiglia. Zijn bekroonde taarten hebben talloze keren in culinaire en bruidstijdschriften gestaan en waren op tv onder andere te zien in de Oprah Winfrey Show, de Today Show, Good Morning America en The View. Buddy Valastro - Ster uit de populaire tv-serie op TLC 100 van Buddy's beste recepten en taartdecoraties

Buddy Valastro
Veltman Uitgevers B.V.
9789048306794
Februari 2013

Noem het maar het Buddy-systeem, want dit boek is een opleiding bakken en decoreren - van deeg kneden tot uitrollen, van bekleden met rolfondant tot bloemen spuiten - verzorgd door Buddy Valastro, de ster uit de tv-serie Cake Boss, zelf. Met meer dan 100 van zijn meest geliefde recepten leert u in dit boek de adembenemende taarten maken waar Carlo's Bake Shop bekend om staat.

Aan de hand van Buddy's loopbaan van leerling tot meesterbakker, gelardeerd met verhalen van vroeger, biedt dit boek de lezer dezelfde praktijkopleiding die de werknemers bij Carlo's Bake Shop ook doorlopen. Van simpele koekjes gaan we via gebakjes, cupcakes en eenvoudige taarten langzaam over naar prachtige themataarten. Terwijl u steeds mooiere dingen maakt, zoals de safaritaart met chocoladebeesten en een waterval, vertelt Buddy op zijn eigen onnavolgbare manier enthousiaste verhalen over zijn bedrijf. Hij stimuleert u om vooral uw eigen stijl te ontwikkelen. Bovendien staan er heel veel foto's in die u kunt gebruiken om uw eigen creaties te vervolmaken. Met 650 prachtige foto's waarop alles stapsgewijs wordt uitgelegd, is het net of u naast Buddy in de bakkerij staat. Zo wordt dit boek een heuse opleiding en een onmisbaar naslagwerk voor zowel ervaren bakkers als beginnelingen.

Het boek, vol beproefde recepten, kaders met informatie en tal van beroepsgeheimen, lijkt zelf wel een ware traktatie: een fraai, toegankelijk bakboek in een kleurig jasje dat recht doet aan de artistieke kijk van de Cake Boss.

Buddy Valastro, eigenaar van Carlo's Bake Shop in Hoboken, New Jersey, is de ster uit de populaire tv-series Cake Boss en Next Great Baker en auteur van Cake Boss: Stories and Recipes van Mia Famiglia. Zijn bekroonde taarten hebben talloze keren in culinaire en bruidstijdschriften gestaan en waren op tv onder andere te zien in de Oprah Winfrey Show, de Today Show, Good Morning America en The View.

Buddy Valastro - Ster uit de populaire tv-serie op TLC

Buddy Valastro
Veltman Uitgevers B.V.