Achtste-groepers huilen niet (e-Book)

Prijs € 7,99

Jacques Vriens

EPUB met digitaal watermerk | Juni 2013 |

Gebaseerd op 11 beoordelingen

Lekker lezen ondanks dyslexie Dit ebook uit de serie PrismaDyslexie bevat het lettertype Dyslexie. De letters van dit lettertype zijn zodanig aangepast dat dyslectici minder moeite hebben ze van elkaar te onderscheiden, waardoor er minder leesfouten gemaakt worden en het lezen gemakkelijker wordt. Speciale filmeditie van een van de meest geliefde kinderboeken aller tijden In de groep van juf Ina is vaak gedoe, vooral over voetbal. Gelukkig is zij erg goed in het bedenken van originele oplossingen. Maar als haar leerling Akkie ernstig ziek blijkt te zijn, kan ook juf Ina niets meer verzinnen. Heel groep acht leeft mee. Gelukkig kan Akkie het niet laten om zich ook vanuit het ziekenhuis overal mee te bemoeien. Of het nou gaat om het kamp, het schoolvoetbaltoernooi, of het plan om de juf aan een nieuwe man te helpen. Van de oorspronkelijke uitgave van Achtste-groepers huilen niet werden ruim 100.000 exemplaren verkocht. Het boek werd bekroond door de Nederlandse Kinderjury. Nu is van het boek een hoopvolle, ontroerende familiefilm gemaakt met rollen van Eva van der Gucht, Hanna Obbeek, Johanna ter Steege en Nils Verkooijen. Deze filmeditie bevat niet alleen fotos uit de film maar ook een nieuw nawoord van Jacques Vriens over zijn ervaringen met de verfilming van dit bijzondere verhaal. De film Achtste-groepres huilen niet is winnaar van De Gouden Kalf Publieksprijs 2012!

Jacques Vriens
Van Holkema & Warendorf
9789000333516
Juni 2013
1717 Kb
129

Lekker lezen ondanks dyslexie

Dit ebook uit de serie PrismaDyslexie bevat het lettertype Dyslexie. De letters van dit lettertype zijn zodanig aangepast dat dyslectici minder moeite hebben ze van elkaar te onderscheiden, waardoor er minder leesfouten gemaakt worden en het lezen gemakkelijker wordt.

Speciale filmeditie van een van de meest geliefde kinderboeken aller tijden

In de groep van juf Ina is vaak gedoe, vooral over voetbal. Gelukkig is zij erg goed in het bedenken van originele oplossingen. Maar als haar leerling Akkie ernstig ziek blijkt te zijn, kan ook juf Ina niets meer verzinnen. Heel groep acht leeft mee. Gelukkig kan Akkie het niet laten om zich ook vanuit het ziekenhuis overal mee te bemoeien. Of het nou gaat om het kamp, het schoolvoetbaltoernooi, of het plan om de juf aan een nieuwe man te helpen. Van de oorspronkelijke uitgave van Achtste-groepers huilen niet werden ruim 100.000 exemplaren verkocht. Het boek werd bekroond door de Nederlandse Kinderjury. Nu is van het boek een hoopvolle, ontroerende familiefilm gemaakt met rollen van Eva van der Gucht, Hanna Obbeek, Johanna ter Steege en Nils Verkooijen. Deze filmeditie bevat niet alleen fotos uit de film maar ook een nieuw nawoord van Jacques Vriens over zijn ervaringen met de verfilming van dit bijzondere verhaal.

De film Achtste-groepres huilen niet is winnaar van De Gouden Kalf Publieksprijs 2012!

Jacques Vriens
Van Holkema & Warendorf