Moskou

Prijs € 24,99

Christopher Rice, Chris Rice, Melanie Rice

Paperback | Januari 2014 |

Verrassend en indrukwekkend Moskou, de hoofdstad van Rusland, die oorlogen, revoluties en drastische sociale veranderingen heeft doorgemaakt, is een stad waar het verleden en het heden een boeiende combinatie vormen. Overal zie je kleurige uivormige koepels en graven van Russische helden. Een bezienswaardigheid is de metro: de perrons en de stationshallen zijn net miniatuurpaleizen, met kroonluchters, beelden en mozaïeken. Ook een bezoek waard is het Bolsjojtheater wat de thuisbasis is van het oudste en beroemdste balletgezelschap ter wereld. De Capitool Reisgids Moskou In de reisgids Moskou is de stad opgedeeld in vijf wijken en zijn er aparte hoofdstukken gewijd aan de buitenwijken en de wijdere omgeving van Moskou. Elke wijk wordt in een apart hoofdstuk beschreven. Ieder hoofdstuk bevat foto's, illustraties en kaarten, opengewerkte tekeningen en plattegronden van de belangrijkste bezienswaardigheden en driedimensionale beelden van historische wijken. Voor liefhebbers is er een aantal wandelingen uitgestippeld.

Unieboek|Het Spectrum
9789047518259
Januari 2014
264

Verrassend en indrukwekkend
Moskou, de hoofdstad van Rusland, die oorlogen, revoluties en drastische sociale veranderingen heeft doorgemaakt, is een stad waar het verleden en het heden een boeiende combinatie vormen. Overal zie je kleurige uivormige koepels en graven van Russische helden. Een bezienswaardigheid is de metro: de perrons en de stationshallen zijn net miniatuurpaleizen, met kroonluchters, beelden en mozaïeken. Ook een bezoek waard is het Bolsjojtheater wat de thuisbasis is van het oudste en beroemdste balletgezelschap ter wereld.

De Capitool Reisgids Moskou
In de reisgids Moskou is de stad opgedeeld in vijf wijken en zijn er aparte hoofdstukken gewijd aan de buitenwijken en de wijdere omgeving van Moskou. Elke wijk wordt in een apart hoofdstuk beschreven. Ieder hoofdstuk bevat foto's, illustraties en kaarten, opengewerkte tekeningen en plattegronden van de belangrijkste bezienswaardigheden en driedimensionale beelden van historische wijken. Voor liefhebbers is er een aantal wandelingen uitgestippeld.

Unieboek|Het Spectrum
9789047518259
Januari 2014